Spring naar inhoud

BeterDichtbij voor alle patiënten

Nij Smellinghe werkt al enkele jaren met BeterDichtbij als laagdrempelig communicatiemiddel voor patiënten. BeterDichtbij is om niet-spoedeisende vragen te stellen aan het ziekenhuis of behandelaar. Het gebruik van BeterDichtbij is simpel, omdat het lijkt op WhatsApp. De appjes van patiënten komen via een beveiligd berichtenprogramma binnen op de desbetreffende polikliniek en worden altijd binnen drie werkdagen beantwoord. Deze zomer wordt intern alles klaargestoomd om automatisch alle patiënten uit te gaan nodigen voor deze app.

Zo kunnen patiënten niet spoedeisende vragen laagdrempelig op een veilige manier stellen aan de poli’s en is het vanuit het ziekenhuis handig dat vragen op een zelf gekozen moment door de juiste persoon beantwoord kunnen worden.

Met behulp van BeterDichtbij wordt niet alleen chatten maar ook beeldbellen straks vast onderdeel van ons zorgaanbod.

Zie www.beterdichtbij.nl voor meer informatie.