Spring naar inhoud

Suggesties, tips, melding of klachten?

Iedere dag zetten onze medewerkers zich in om u de best mogelijke zorg te geven. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een suggestie, tip, melding of klacht indienen. Hier leest u hoe dat werkt.

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg. Ondanks alle goede intenties van onze artsen en verpleegkundigen kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over uw verblijf en/of behandeling. Maak dit kenbaar bij de afdeling of uw behandelend arts. Zo kunnen we samen met u een oplossing vinden.

Vragen, opmerking of compliment?

Heeft u een vraag, opmerking of compliment voor Nij Smellinghe? Deze kunt u hier achterlaten.

Melding

Wilt u een melding maken van een voorval, activiteit of onderwerp dat u is opgevallen? Deze kunt u hier achterlaten.  

Een klacht indienen

Vindt u dat er onvoldoende aandacht aan uw opmerkingen is besteed, dan kunt u met uw klacht terecht bij de klachtenfunctionaris van Nij Smellinghe. U kunt uw klacht via onderstaand klachtenformulier kenbaar maken. Wilt u het klachtenformulier invullen op uw smartphone of tablet, klik dan hier.

Anoniem melden

Als u anoniem een klacht wilt melden, kunt u deze schriftelijk indienen en sturen naar:

Ziekenhuis Nij Smellinghe
t.a.v. Klachtenfunctionaris
Postbus 20200
9200 DA Drachten

Wat doen we met uw klacht?

De klachtenfunctionaris zal na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Lees hieronder de klachtenregeling van Nij Smellinghe. 

  1. pdf Klachtenregeling van Nij Smellinghe 168 kB Download

Invullen klachtenformulier

Wilt u het klachtenformulier invullen op uw smartphone of tablet, klik dan hier.

Wilt u het klachtenformulier invullen via uw desktop, dan kunt u gebruikmaken van onderstaand formulier.

Dit formulier verwerkt persoonsgegevens. Meer weten over de verwerking van persoonsgegevens? Lees er meer over in onze privacyverklaring.

Meer informatie

Klachtenformulier