Iedere dag zetten onze medewerkers zich in om u de best mogelijke zorg te geven. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een suggestie, tip, melding of klacht indienen. Hier leest u hoe dat werkt.
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg. Ondanks alle goede intenties van onze artsen en verpleegkundigen kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over uw verblijf en/of behandeling. Maak dit kenbaar bij de afdeling of uw behandelend arts. Zo kunnen we samen met u een oplossing vinden.
Vragen, opmerking of compliment?
Heeft u een vraag, opmerking of compliment voor Nij Smellinghe? Deze kunt u hier achterlaten.
Melding
Wilt u een melding maken van een voorval, activiteit of onderwerp dat u is opgevallen? Deze kunt u hier achterlaten.
Een klacht indienen
Vindt u dat er onvoldoende aandacht aan uw opmerkingen is besteed, dan kunt u met uw klacht terecht bij de klachtenfunctionaris van Nij Smellinghe. U kunt uw klacht via onderstaand klachtenformulier kenbaar maken. Wilt u het klachtenformulier invullen op uw smartphone of tablet, klik dan hier.
Anoniem melden
Als u anoniem een klacht wilt melden, kunt u deze schriftelijk indienen en sturen naar:
Ziekenhuis Nij Smellinghe
t.a.v. Klachtenfunctionaris
Postbus 20200
9200 DA Drachten
Wat doen we met uw klacht?
De klachtenfunctionaris zal na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Lees hieronder de klachtenregeling van Nij Smellinghe.
- pdf Klachtenregeling van Nij Smellinghe 168 kB Download
Invullen klachtenformulier
Wilt u het klachtenformulier invullen op uw smartphone of tablet, klik dan hier.
Wilt u het klachtenformulier invullen via uw desktop, dan kunt u gebruikmaken van onderstaand formulier.